Søg

Bøger

Enterprise One to One

Af Don Peppers og Martha Rogers
Grundbogen om 1 til 1. Efterfølgeren til The One To One Future er stadig noget af det bedste, der er skrevet om emnet og på en yderst engagerende måde.


Permission Marketing

Godin er manden, som opfandt begrebet Permission Marketing. Her beskriver han, hvordan 1 til 1 hænger sammen med Permission Marketing. Han påviser også, hvor afgørende det er, at virksomheden får kundernes tilladelse, før den markedsfører sig over for dem. Tilladelsen er virksomhedens største aktiv. Seth fortæller om, hvordan dette aktiv etableres, og hvordan man undgår at undergrave det.

Download de 4 første kapitler af Permission Marketing gratis.

Det er alletiders smagsprøve på, hvad der venter dig.


Unleashing the IdeaVirus

Kultforfatteren Seth Godin har også udgivet IdeaVirus, der er en opfølgning på Permission Marketing. Og lidt mere højtflyvende end denne.

Få "Unleashing the IdeaVirus" gratis fra Talefod. Du får mere end et uddrag eller en begrænset udgave. Du kan nemlig downloade HELE bogen som en PDF fil.


Konturerne af en ny samtaleform

Der skrives mange bøger om markedsføring. Dette er ikke nogen smuk eller venlig bog, men en optimistisk og åbenhjertig beretning om de implikationer, som Nettet har for virksomhederne og den måde, de markedsfører sig på. Bogen stammer oprindeligt fra en online-debat mellem de fire forfattere, Rich Levine, Christopher Locke, Doc Searls og David Weinberger - en debat, som efterfølgende blev samlet til et meget besøgt website cluetrain.com og til sidst til den trykte udgave. Læs mere om The Cluetrain Manifesto her.

Kompetencer
Behavioral Marketing Triggered marketing Interaktiv marketing
Digital markedsføring Relationsmarkedsføring Email marketing
Elektronisk markedsføring Permission marketing Dialogmarkedsføring
CRM
Dialogmarkedsføring Elektronisk markedsføring Triggered marketing CRM Digital markedsføring Email marketing dialog markedsføring Behavioral Marketing Permission marketing Interaktiv marketing Relationsmarkedsføring Customer Relationship Management dialog E-mail marketing Relationship marketing