Søg

Downloads

Trods krisen med recession marketing



Trods krisen med recession marketing
1,836kb

Hvorfor reagerer mange virksomheder så uhensigtsmæssigt på recessionen? Typisk kører marketing kraftige pris- og rabatkampagner i stilling, men det hjælper ikke virksomheden til at fastholde hverken kunder eller markedsandele.

I dette white paper kan du læse, hvordan du kan skabe sammenhæng i markedsføringen før, under og efter recession

Du skal være logget ind for at downloade materiale fra talefod.dk Log venligst ind via boksen til venstre - eller opret din profil, hvis du er ny bruger.



Fra monolog til dialog



Fra monolog til dialog
1,836kb

En kort bog om et nyt syn på markedsføring. Læs hvorfor virksomheder ikke længere kan forvente de samme resultater med klassisk markedsføring.

Den gode historie er, at virksomhederne kan udnytte relationer som et våben til at vinde konkurrenternes kunder og fastholde samt udvikle de eksisterende. I tilgift får du praktiske råd om at komme rigtigt i gang.

Du skal være logget ind for at downloade materiale fra talefod.dk Log venligst ind via boksen til venstre - eller opret din profil, hvis du er ny bruger.


Den elektroniske kommunikationsrevolution



Den elektroniske kommunikationsrevolution
449kb

Et e-mail nyhedsbrev imellem dig, dine kunder og potentielle kunder kan ændre din virksomhed. Det kan blive fundamentet for den dialog med kunderne, som for alvor kan forbedre rentabiliteten i din markedsføring.

Læs hvilke overvejelser du skal gøre dig og hent inspiration til, hvordan du i praksis kan integrere email i din markedsføring.

Du skal være logget ind for at downloade materiale fra talefod.dk Log venligst ind via boksen til venstre - eller opret din profil, hvis du er ny bruger.


14 sider om dialog markedsføring



14 sider om dialog markersføring
345kb

Alle taler om dialog markedsføring. Har du styr på, hvad det handler om?

Få klarhed og overblik - selv om du egentlig ikke har tid til at sætte dig dybere ind i emnet. Når du har læst de 14 sider, ved du, hvad dialog markedsføring er for noget, og hvorfor din virksomhed skal flytte fokus over på de eksisterende kunder.

Du skal være logget ind for at downloade materiale fra talefod.dk Log venligst ind via boksen til venstre - eller opret din profil, hvis du er ny bruger.


Return on Customer



Return on Customer
314kb

Virksomheder har fået et nyt vigtigt nøgletal - Return on Customer, ROC.

ROC handler om at maksimere værdien af virksomhedens knappeste ressource - kunderne. Hvor ROI (Return On Investment) måler værdiskabelsen fra en given kapitalmængde, måler ROC værdiskabelsen fra en given kundemængde.

ROC er udviklet af det berømte amerikanske marketingteam, Don Peppers og Martha Rogers. Få en kort introduktion til ROC ved at downloade det første kapitel ”An Open Letter to Wall Street” fra deres bog ”Return on Customer - Creating Maximum Value From Your Scarcest Ressource”.

Du skal være logget ind for at downloade materiale fra talefod.dk Log venligst ind via boksen til venstre - eller opret din profil, hvis du er ny bruger.


Permission Marketing




Permissiob Marketing
93kb

Godin er manden, som opfandt begrebet Permission Marketing. Her beskriver han, hvordan 1 til 1 hænger sammen med Permission Marketing. Han påviser også, hvor afgørende det er, at virksomheden får kundernes tilladelse, før den markedsfører sig over for dem. Tilladelsen er virksomhedens største aktiv.

Download de 4 første kapitler af Permission Marketing gratis.

Du skal være logget ind for at downloade materiale fra talefod.dk Log venligst ind via boksen til venstre - eller opret din profil, hvis du er ny bruger.


Unleashing the IdeaVirus



Unleasing the IdeaVirus
887kb

Kultforfatteren Seth Godin har også udgivet IdeaVirus, der er en opfølgning på Permission Marketing. Og lidt mere højtflyvende end denne.

Få "Unleashing the IdeaVirus" gratis fra Talefod. Du får mere end et uddrag eller en begrænset udgave. Du kan nemlig downloade HELE bogen som en PDF fil.

Du skal være logget ind for at downloade materiale fra talefod.dk Log venligst ind via boksen til venstre - eller opret din profil, hvis du er ny bruger.


Bootstrapper's Bible




Bootstapper's Bible
1,116kb

Igen et skriv fra den produktive Godin, som denne gang indleder med ordene:

"Dette manifest bygger på The Bootstrapper's Bible, en bog som jeg skrev for nogle år siden. Her har jeg delt indholdet i korte sektioner, så du nemt kan finde ind til kernen i den indsigt, du har brug for, når du har brug for den. (Håber jeg!)."

Du skal være logget ind for at downloade materiale fra talefod.dk Log venligst ind via boksen til venstre - eller opret din profil, hvis du er ny bruger.



Knock Knock



Knock Knock
6,249kb

Seth Godin banker på igen. Hans bøger er med til at ændre den måde, vi tænker og arbejder i markedsføring, og denne lille e-bog er endnu en godbid.

"Knock Knock" er Seth Godins "Incomplete Guide To Building A Web Site That Works". Du kan downloade den her i PDF. Som han selv siger: "Happy reading. Spread the word.

Du skal være logget ind for at downloade materiale fra talefod.dk Log venligst ind via boksen til venstre - eller opret din profil, hvis du er ny bruger.


Less



Less
870kb

Hvor meget skal der til for at gøre dine kunder glade og for at kunne fastholde dem? Et godt bud kunne være, at der ikke skal meget til, men mindre!

Kunderne vil have mindre besvær i mødet med din virksomhed, mindre spildtid, mindre...

Du kan skabe mere værdi for dine kunder ved at gøre mindre for dem. Hvad betyder det i praksis?

Du skal være logget ind for at downloade materiale fra talefod.dk Log venligst ind via boksen til venstre - eller opret din profil, hvis du er ny bruger.

Kompetencer
Behavioral Marketing Triggered marketing Interaktiv marketing
Digital markedsføring Relationsmarkedsføring Email marketing
Elektronisk markedsføring Permission marketing Dialogmarkedsføring
CRM
Dialogmarkedsføring Elektronisk markedsføring Triggered marketing CRM Digital markedsføring Email marketing dialog markedsføring Behavioral Marketing Permission marketing Interaktiv marketing Relationsmarkedsføring Customer Relationship Management dialog E-mail marketing Relationship marketing